Aarhus Universitets logo
Til foråret er der igen mulighed for at søge ind på Forfatterskolen for Børnelitteratur ved Danmarks Pædagogiske Universitetsskole, Aarhus…
Po YangGraduate School of Education, Peking University, China"Who gets more financial aid in China? A multilevel analysis"
Hvordan ser fremtiden ud for grundskolens to store fag - dansk og matematik? Hvad skal eleverne lære, og hvordan skal de lære det? Gratis gå-hjem-møde…
WIP-seminar v/Jens Hansen Lund: Et studie af lærerprofessionens møde med elevplanen og skoleorganisatoriske mekanismer og processers betydning for, at…
Work-in-Progress seminar i DOCSOL med fokus på den virksomhedsteoretiske analyse med ph.d.-studerende Lise Tingleff Nielsen.
Hvilket syn på barndommen og børnelitteraturens betydning ligger bag danske fremstillinger af børnelitteraturens historie? Den danske…
MA LLL Colloquium about museums, power and identity with Evie Zambeta, University of Athens.
Når børn klarer sig dårligt i skolen, må forældrene på banen. Det lyder som en selvfølge, men sådan har det ikke altid været. I bogen "Har vi en…
Om didaktiske teorier anvendt på museumsundervisning.Det levende og lærende museum. Kulturarvspædagogik for skolebørn.
Steve CarneyA World culture of schooling or cultural worlds of meaning?
Side 658 af 830