Aarhus Universitets logo
Ph.d.-forsvar af cand.mag. Sarah Højgaard Cawood
Den norske regerings Kunnskapsdepartementet har valgt Clearinghouse til at kortlægge lærerkompetencers betydning for børns læring.
Beskrivelse: Mødet vil fokusere på interne drøftelser og sparring på papers in progress, 2. draft HPA-serie No. 2.
Deltagere: projektgruppen
PROGRAM
Tirsdag den 21. augustdagen starter i Auditorium 1, Søauditorierne, bygning 1250, Aarhus Universitet
kl. 13.00-15.00- Velkomst…
Open lecture by professor Thomas M. Achenbach & professor Leslie A. Rescorla
Børn, der allerede i børnehaveklassen har leget med sproget, bliver bedre til at læse. Det viser nye analyser af, hvad der virker og ikke virker i…
Det kritiske blik på forudsætninger for de positioner, der indtages i genstandsfeltet og i konstruktuionen af genstandsfeltet.
Det er ikke nok at sætte timetallet op i skolen. Forsøg med heldagsskoler i Vollsmose giver gode resultater, men der skal fokuseres mere på indholdet…
Aarhus Universitet sætter yderligere fokus på den pædagogiske forskning koblet til det filosofiske område. Professor, dr.phil. Lars-Henrik Schmidt er…
Jeppe Bundsgaard stiller spørgsmålet: "Hvorledes anvende en meget innovativ platform til computer supported collabroativ learning til forskning?" og…
Side 743 af 830