Aarhus Universitets logo
Det kritiske blik på forudsætninger for de positioner, der indtages i genstandsfeltet og i konstruktuionen af genstandsfeltet.
Det er ikke nok at sætte timetallet op i skolen. Forsøg med heldagsskoler i Vollsmose giver gode resultater, men der skal fokuseres mere på indholdet…
Aarhus Universitet sætter yderligere fokus på den pædagogiske forskning koblet til det filosofiske område. Professor, dr.phil. Lars-Henrik Schmidt er…
Jeppe Bundsgaard stiller spørgsmålet: "Hvorledes anvende en meget innovativ platform til computer supported collabroativ learning til forskning?" og…
Ny bog belyser moderniseringen af mellemlange uddannelser i Danmark og dens tætte sammenknytning med globale og især europæiske forhold.
Frederik Strenfeldt Dr. phil. afhandling "Diagrammatology: An investigation on the Borderlines of Phenomenology, Ontology ans Semiotics" er nu…
The Danish School of Education co-organizes a conference on Lifelong Learning to be held in November 2007 in Malaysia. A call for papers is out now.
Opgaverne omfatter bl.a. deltagelse i udvikling og analyser i team om forskningsprojekter vedr. "Social innovation, institutionel læring og…
Brand new learning materials from Learning Lab Denmark's research unit Science, Technology and Learning is soon presented at two international…
Opgaverne er knyttet til forskningsprojekter om 'Social innovation, institutionel læring og kompetenceudvikling – intervention og effekt'.
Side 747 af 834