Aarhus Universitets logo
Oplev forskere fra Arts når de sætter litteraturen til debat til festivalen Vild Med Ord den 6.-8. september
Et nyt projekt har fokus på, hvordan man kan udvikle gymnasieelevers innovative kompetencer og hvilke konsekvenser det har for, hvordan undervisningen…
Artikel fra magasinet Asterisk fra DPU, Aarhus Universitet, nr. 67 fra september 2013 om didaktik i dagtilbudene.
Nej tak til mini-skoler. Ja tak til…
Artikel fra magasinet Asterisk fra DPU, Aarhus Universitet, nr. 67 fra september 2013 om inklusion i skolen.
Skolen har siden 1990’erne ekskluderet…
Artikel fra magasinet Asterisk fra DPU, Aarhus Universitet, nr. 67 fra september 2013 om babysimulatorer.
Babydukker er en fast del af…
Artikel fra magasinet Asterisk fra DPU, Aarhus Universitet, nr. 67 fra september 2013 om de negative konsekvenser ved inklusion.
Hjemløse,…
Artikel fra magasinet Asterisk fra DPU, Aarhus Universitet, nr. 67 fra september 2013 om børns diagnoser.
Hvordan ser børn med diagnoser egentlig på…
Artikel fra magasinet Asterisk fra DPU, Aarhus Universitet, nr. 67 fra september 2013 om bud nummer tre.
Familieklassen er et redskab til skabe…
Artikel fra magasinet Asterisk fra DPU, Aarhus Universitet, nr. 67 fra september 2013 om bud nummer to.
Flere gymnasieelever vil klare sig bedre,…
Artikel fra magasinet Asterisk fra DPU, Aarhus Universitet, nr. 67 fra september 2013 om bud nummer et.
Udsatte børn kan lege sig til de sociale…
Side 4 af 5